5 ½ timme!!
DATUM: 2012-09-12 / TID: 21:44:00

Hellu!! =D
 
har varit i stallet i 5 ½ timme idag! :D 
visst det är inget rekord för det är typ 16 timmar men då sov vi över typ också :)
red S♥lis idag :D
gick super! :D
han var jätte duktig och svarade jätte bra på skänkeln och gick i form och allt :D
 
hade glömt min jacka på pianot och där låg mitt busskort så jag fick åka snålskjuts med bussen xD
usch var så kallt och så körde brorsan på en hare på vägen hem :(
nu har jag precis kommit från duschen och ligger med typ 1OOO täcken/filtar runt mej MYYYYSIGT :]
 
imorgon blire Chippen och då kan det tyvärr inte bli ngn bild men på fredag ska mamma med och jag ska tvinga henne att ta kort ;)
 
aja sov så gott!! ♥
 
//Jelly-drelly!! ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback